Tuesday, August 28, 2012

Master of Study...


hee.. kualiti video saya rendahkan sikit (atau banyak). supaya dapat upload dalam blog ni.. Lama da x post. Best cuti panjang.. kui3.. but now, T-T.. 2 weeks lagi.. abis da.. lebih tepat, 12 hari lagi.. hadoi.. malasnya mau balik u.. wakaka.. hujung minggu ni, untuk yang baru mau masuk u, akan bye2 suda pegi u masing2.. good luck untuk diorang.. 1 tahun di u.. rasanya x jugak banyak beza dari matrik.. di u macam best sikit la.. tapi di matrik best banyak.. huhu..

Behind the scene ep 1
haih.. what else.. banyak sebenarnya mau tulis.. tapi.. da 'ter'post video atas tu.. cerita sikit la yang berkenaan. (oh ya! memang dari awal mau cerita pasal video tu.. tapi sempat terlupa, gelak2 sikit, dengan tenet yang agak2 macam kura-kura)..
Bila-bila masa leh kena pukul
Sebelum lupa, video atas tu saya yang wat.. hik2.. wat dari drama Master/God of Study.. kawan yang suruh tengok drama tu.. best jugak.. inspiring.. hehe.. sesuai sangat2 untuk pelajar.. cerita pasal seorang peguam didik 5 pelajar dari sekolah yang hampir-hampir ditutup, untuk masuk salah satu universiti terbaik Korea kunun. banyak babak suka duka.. drama 2010.. dari manga Jepun.. ada jugak drama versi Jepun, Dragon Zakura..






Antara watak dalam drama ni..
  • Kim Soo Ro sebagai Kang Suk Ho
  • Bae Doo Na sebagai Han Soo Jung
  • Oh Yoon Ah sebagai Jang Ma Ri
  • Yoo Seung Ho sebagai Hwang Baek Hyun
  • Ji Yeon sebagai Na Hyun Jung
  • Go Ah Sung sebagai Gil Pul Ip
  • Lee Hyun Woo sebagai Hong Chan Doo
  • Lee Chan Ho sebagai Oh Bong Goo 
drama ni banyak crying scene.. hampir semua watak ada dilema masing-masing.. that's life.. huhu.. penat pula tunggu video uploaded.. hee.. nanti bila rajin, saya post lagi ok.. hak3~ =D

2 comments:

Kak Imun August 29, 2012 at 1:47 PM  

Ya, best jg ni drama. Banyak pengajaran dan bole memberikan semangat kpd mereka yg sukakan kejayaan....:)

... August 30, 2012 at 4:15 PM  

ya ma.. sok kita tengok lagi.. kui3..

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP